60593
Książka
W koszyku
(Nowe Ścieżki Edukacji)
Książka prezentuje zagadnienia dotyczą wykorzystania wiedzy o pracy mózgu w procesie uczenia się i kształcenia. Możliwość bezinwazyjnego monitorowania pracy mózgu podczas uczenia pozwala „zobaczyć jak uczy się mózg”. Ta wiedza umożliwia bardziej precyzyjne planowanie, selekcjonowanie i tworzenie skuteczniejszych oddziaływań pedagogicznych w procesie nauczania. Pojawiły się nowe subdyscypliny pedagogiki, zwane neurodydaktyką, neuropedagogiką czy nauczaniem kompatybilnym z możliwościami mózgu.
Status dostępności:
Tarnów Op. wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29468 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Na okł. podtyt.: Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się. - Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej